“
Wel in de loop der tijd veel zakelijker geworden. ( ook de rekening ) Hoewel deze keer viel het erg mee. Een praatje maken met Rinus en de mannen , een bak koffie, was altijd gezellig. En ik kreeg een vervangend vervoer mee. Nu moet ik een auto huren.
Maar ben nog steeds tevreden
„